2014/09/07

3 facts

Witajcie,

łapię jeszcze ostatnie godziny niedzieli, lekcje nieodrobione, projekty skończone, zdjęcia wykonane, herbata jeszcze ciepła.

W niedzielę będą trzy fakty o mnie i trzy o Zuzannie, a więc



1. Uwielbiam czytać książki, aktualnie czytam "Złodziejkę książek".

2. Gram na pianinie, ale tylko dla siebie. Mój ulubiony utwór to piosenka z filmu "Amelia".

3. Lubię dżem brzoskwiniowy.

Z



1. Poszłam w końcu na taniec na rurze. Mam kilka siniaków i zdarte ręce, ale to nie ważne. Lubię takie indywidualne ćwiczenia, bardziej od gier zespołowych. I powróciłam do biegania. Teraz jest idealna pogoda, chłodne wieczory. I wychodzi to tak, że najlepszą figurę mam zimą. Zresztą wolę zimę od lata, a Wy?

2. Jestem uzależniona od kremu do rąk.

3. I`m pluviophile. Uwielbiam deszczowe dni i mrok. Dla mnie idealnie.

K





1 komentarz:

  1. Jej, strasznie zazdroszczę gry na pianinie i zajęcia z tańca na rurze.
    Ja zdecydowanie wolę lato i ciepłe dni. Zimą i jesienią jest zbyt przygnębiająco.

    OdpowiedzUsuń