2014/10/12

3 facts

Witajcie,

Bardzo zastanawia mnie jak daleko możemy odejść tematem od bloga. Ktoś poprosił nas o recenzje czytanych książek, a to przecież zupełnie coś innego. Właśnie dlatego nasze opinie po każdej przeczytanej książce będziemy umieszczać w 3 facts. Tymczasem wszystkie posty z recenzjami znajdziecie w kategorii book reviews.



1. Zabieram się za kolejny utwór z filmu "Amelia". Yann Tiersen napisał piękne utwory.

2. Baardzo lubię pisać i dostawać listy.

3. Mam 11 bransoletek na lewej ręce i 14 na prawej, z czego tylko 5 zrobiłam sama. Kolekcjonuję wspomnienia.


Z


1. Byłam wczoraj na magicznym festiwalu światła w Łodzi. Postaram się przygotować dla Was post ze zdjęciami z tego pięknego wydarzenia. Muszę tylko znaleźć trochę czasu.

2. Jestem najbardziej niezdecydowanym człowiekiem na świecie. A może chodzi o to, że muszę dobrze to przemyśleć zanim coś kupię?

3. Skończyłam czytać serię Maggie Stiefvater, czyli "Drżenie", "Niepokój", "Ukojenie". Po raz piewszy tłumaczenia tytułów na polski pozostały w sensownej formie. Książki opowiadają o ludziach, wilkach i o ludziach, którzy się w wilki zamieniają. Brzmi to dość tandetnie, ale autorka dokonała czegoś wspaniałego i ujęła historię w najlepsze słowa. Od kilku dni wypisuję ulubione cytaty, których jest mnóstwo. Bohaterowie są tacy prawdziwi. Musicie poznać Sama i Grace.


K


2 komentarze:

  1. Chciałabym, żeby mimo telefonów i internetu ludzie nadal pisali do siebie listy, bo sama również to uwielbiam. Szkoda, że już tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ jest, ja piszę listy z moją drogą A całkiem regularnie

      Usuń