2014/11/23

a cup of christmas inspiration: books


Dzień dobry,


W święta czytam klasykę literatury, dla mnie to czas na Dickensa i nie mam na myśli "Opowieści wigilijnej". Mam do skończenia "Wielkie nadzieje", a także "Annę Kareninę" Lwa Tołstoja i "Strajk na Boże Narodzenie" Sheily Roberts.
Ze świętami kojarzy mi się też "Wyszedł z domu" fińskiej autorki i "Mroczne materie" Philipa Pullmana. A Wam?

K


Nie mam listy książek, które muszę przeczytać w święta, ale jeszcze w tym roku chciałabym zacząć "Annę Kareninę".

Z


Eng: 


Hi,



In the holidays I read classic literature, for me it's time to Dickens and I don`t mean "A Christmas Carol". I got to the end " Great Expectations" and "Anna Karenina" by Lew Tołstoj and "On strike for Christmas" Sheily Roberts. With Christmas associate me too "Poistui kotoaan" by Finnish author and "His dark materials" by Philip Pullman. And you?


K


I do not have a list of books which I must read in the holidays, but this year I would like to to begin "Anna Karenina".

Z



1 komentarz:

  1. A ja w te święta biorę się za Opowieść wigilijną :D

    OdpowiedzUsuń